مقایسه کتاب word skills و word 504 برای یادگیری لغت

آنچه در این مطلب خواهید آموخت :

 

برای آن که یک فرد بتواند به یک زبان مسلط شود، باید مهارت خود را در زمینه لغات به طرز چشمگیری افزایش داده و دایره واژگان خود را گسترده کند. فارغ از این که قصد یادگیری چه زبانی را دارید، شما باید حجم بسیار زیادی از لغات را بلد باشید.

یادگیری لغات می تواند به شما کمک کند که از مهارت های چهارگانه زبان یعنی شنیدن، نوشتن، صحبت کردن و خواندن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. 

زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و افراد بسیار زیادی برای این که تسلط خود را بر روی زبان انگلیسی افزایش دهند به سراغ یادگیری لغات آمده و سعی می‌ کنند تا دایره واژگان خود را گسترش دهند.

 برای آموزش لغات انگلیسی منابع مختلفی وجود دارد که هر یک از این منابع دارای نقاط ضعف و قوت مربوط به خود هستند. 

اگر این سوال را مطرح کنید که در بین منابع آموزش لغات زبان کدام منبع بهتر است، اساتید آموزش زبان انگلیسی به این سوال این گونه پاسخ می ‌دهند که دو کتاب word skills و word 504 گزینه ‌های مناسبی برای آموزش لغات هستند.

 

 

 

در این مطلب قصد داریم تا شما را با این دو کتاب مشهور آشنا کرده و بیان کنیم که از بین کتاب word skills و word 504 کدام یک گزینه بهتری برای یادگیری لغات انگلیسی به حساب می‌ آید، پس با ما همراه باشید.

 

ویژگی های یک کتاب آموزش لغات حرفه ای

اگر قصد دارید تا از یک کتاب برای یادگیری لغات استفاده کنید، لازم است تا به این موضوع توجه کنید که یک کتاب حرفه ای آموزش لغات انگلیسی بایستی چند ویژگی بسیار مهم را داشته باشد.

وجود این ویژگی های بسیار مهم باعث می شود تا یک کتاب، کیفیت بسیار زیادی پیدا کرده و از سایر منابع متمایز شود.

اگر به دنبال یک کتاب خوب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید در وهله اول سعی کنید تا کتابی را انتخاب کنید که لغات مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی در آن وجود داشته باشد. 

به هر اندازه که کتاب شما دارای لغات مهم و پرکاربرد باشد، به همان اندازه می ‌توان گفت که فرآیند آموزشی شما به شکل اصولی تری مسیر خود را طی خواهد کرد.

موضوع دیگر مربوط به تنوع مثال ها در کتاب است، زیرا زبان انگلیسی به نحوی است که هر کلمه در آن، دارای معانی مختلفی بوده و به همین دلیل لازم است تا برای هر کلمه مثال های مختلفی گفته شود تا زبان آموز بتواند به بهترین شکل ممکن به این لغات مسلط شود. 

اگر به دنبال یک کتاب حرفه ای برای آموزش لغات می گردید، حتما کتابی را انتخاب کنید که مسائل و تمرین های بسیار زیادی در این زمینه داشته باشد.

طبقه بندی و دسته بندی مناسب یکی دیگر از ویژگی ‌های یک کتاب آموزش لغات زبان انگلیسی حرفه ‌ای است و اگر کتاب شما دسته بندی مناسبی نداشته نباشد ممکن است فرایند آموزش برای شما سخت شود. 

مخصوصاً برای افرادی که در ابتدای آموزش زبان انگلیسی هستند، دسته بندی و تقسیم بندی مناسب لغات می ‌تواند به آموزش آن ها کمک چشمگیری کند. پس سعی کنید تا از کتابی استفاده کنید که دارای طبقه بندی و دسته بندی مناسب برای لغات باشد.

 

مقایسه کتاب word skills و word 504 از نظر تعداد لغات

اگر بخواهیم دو کتاب word skills و word 504 را از نظر تعداد کلمات با یکدیگر مقایسه کنیم باید گفت که کتاب word skills شرایط بهتری نسبت به کتاب word 504 دارد، زیرا در وهله اول تعداد لغاتی که در این کتاب وجود دارد بسیار بیشتر بوده و همین طور لغات آن بسیار کاربردی است، در حالی که در کتاب word 504 تنها ۵۰۴ لغت آمده است که اکثر آن ها لغات ادبی و کتابی هستند و امروز در مکالمات روزانه از آن ها استفاده نمی شود.

اگر به دنبال یک کتاب حرفه ای با تعداد لغات مناسب می گردید تا بتوانید این مهارت را در خود تقویت کنید، بهترین گزینه برای شما کتاب word skills است.

 

مقایسه کتاب word skills word 504 از نظر تمرین و مثال

کتاب word skills دارای تمرین های مختلفی است که به آموزش شما کمک شایانی می کند. در کتاب word 504 شاهد مثال های گوناگون هستیم که این موضوع می ‌تواند سرعت آموزش شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

اگر شیوه آموزشی شما به شکلی است که با انجام تمرین های مختلف می توانید به یک لغت جدید انگلیسی مسلط شوید، کتاب word skills گزینه خوبی برای شما است اما اگر تنها دیدن مثال ‌های مختلف برای شما اهمیت دارد، کتاب word 504 می تواند گزینه خوبی باشد.

 

مقایسه کتاب word skills word 504 از نظر دسته بندی و طبقه بندی

متاسفانه در کتاب word 504 شاهد طبقه ‌بندی و دسته بندی درستی برای کلمات نیستیم و همین موضوع فرایند آموزشی را سخت می ‌کند، اما در کتاب word skills سعی شده تا لغات به بهترین حالت ممکن در دسته های مختلف قرار گیرد و همین موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل لغات جدید زبان انگلیسی را که به آن مسلط نیستید را فرا گیرید.

اگر دسته بندی و تقسیم بندی لغات برای شما حائز اهمیت است، حتما سعی کنید تا از کتاب word skills استفاده کنید و با این کتاب یک دوره آموزش لغات زبان انگلیسی را طی کنید.

حرف آخر

همان طور که گفته شد دو کتاب word skills و word 504 بهترین گزینه برای آموزش لغات انگلیسی هستند، اما هر یک از این دو کتاب نقاط قوت و ضعف منحصر به فردی دارند.

 در این مطلب سعی کردیم تا با بررسی این نقاط ضعف و قوت به شما ویژگی های هر یک از این دو کتاب را معرفی کنیم، تا شما بتوانید آموزش لغات را با بهترین کتاب آموزشی در این زمینه طی کنید. 

حتماً از کتاب word skills و word 504 بسته به تمایل خود استفاده کرده و با این دو کتاب سطح خود را در لغات زبان انگلیسی بالاتر برده و خود را از دیگران متمایز کنید. سعی کنید تا لغاتی که با استفاده از این دو کتاب فرا می گیرید را بارها تمرین و تکرار کنید تا در ذهن شما تثبیت شوند و بتوانید در مکالمات و مکاتبات خود از آن ها استفاده کنید.

 

 

logo got

شعب گات

  • گات کاشانی (مرکزی)
  • گات جنت آباد
  • گات پونک
  • گات جردن
  • گات ولیعصر
  • گات رسالت
  • گات گرگان (گلستان)
  • شعبه آنلاین گات

جدیدترین مقالات

سبد خرید