کلاس فشرده آیلتس چقدر طول می کشد؟

آنچه در این مطلب خواهید آموخت :

برای آمادگی در آزمون آیلتس منابع متفاوت و گسترده ای را باید مطالعه کنید. به همین خاطر است که تقریبا زمان زیادی برای این کار صرف می شود. برای رسیدن به نمره مورد نظر باید تلاش زیادی صورت بگیرد و تمرین و تکرار بهترین راه حل می باشد.

کلاس های فشرده آیلتس با شیوه تدریس خصوصی

اگر بخواهیم کلاس یادگیری آیلتس را توصیف کنیم، باید بگوییم که دوره هایی برای آمادگی در آزمون آیلتس ارائه می شوند که توسط آن ها می توانید به موفقیت در آیلتس برسید. این کلاس ها می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری برگزار شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند.
بسیاری از اساتید هستند که به عنوان استاد آیلتس خود را معرفی می کنند در صورتی که هیچ تخصصی در این باره ندارند. در واقع اساتید آیلتس در هر شهر تعداد محدودی دارند و باز هم برخی از آن ها تسلط کافی به کاری که می کنند ندارند. پس در واقع انتخاب استاد آیلتس یکی از کار های سخت و واجب است. در ادامه با شرایط و ویژگی های کلاس آیلتس آنلاین آشنا می شویم.
دوره های فشرده آیلتس آکادمیک و جنرال با شیوه تدریس خصوصی سریع ترین راه برای افزایش سطح زبان انگلیسی و افزایش نمره در این آزمون هستند. دوره های خصوصی گوناگونی برای رسیدن به نمره مورد نظر آیلتس وجود دارد ولی بهترین آن ها دوره هایی خصوصی هستند که توسط بهترین مدرسان و استاد های آیلتس ارائه میشوند. این دسته از دوره های خصوصی را میتوان با جستجوی اینترنتی به سادگی پیدا کرد.

 

آیلتس

کلاس های گروهی آیلتس

زبان آموزانی که شرایط و وقت کلاس های خصوصی را ندارند، کلاس های گروهی آیلتس در آموزشگاه ها را ترجیح می دهند احتمالا در بهترین شرایط باید به یک بازه زمانی 6 ماهه برای افزایش یک نمره آیلتس نگاه کنند. با این حال بسیاری از زبان آموزان برای رسیدن به نمره 5 یا 6 به زمانی بیش از 1 سال احتیاج دارند که دلیل آن را می توان ناکام ماندن در برخی از ترم های آموزشگاهی و حل نشدن برخی از مشکلات پایه در زمینه ریدینگ، رایتینگ یا اسپیکینگ دانست. همین موضوع یعنی حل نشدن مشکلاتی که زبان آموزان در کلاس های گروهی با آن روبرو میشوند بسیاری از کسانی را که بدنبال نمره هایی بالاتر از 6 آیلتس آکادمیک و جنرال هستند(نمره 6.5 یا نمره 7 در هر مهارت) را تا بیش از یک سال و گاه تا 2 سال سرگرم مطالعه کرده و با تکرار چندین باره آزمون، هزینه های غیر ضروری چشمگیری را به ایشان تحمیل مینماید.

 

شیوه خود خوان برای آیلتس

شیوه ی خود خوان آیلتس هم یکی دیگر از روش ها می باشد. برخی از زبان آموزان شرایط شرکت در کلاس ها را ندارند. از همین رو ترجیح می دهند خودشان به صورت فردی به یادگیری بپردازند. این شیوه برای افرادی که قصد بهبود نمره را دارند مناسب است. برای موال می خواهند از نمره ی ۴ و ۵ به ۶ یا ۷ برسند. باید یک دوره ی شش ماهه با تمرین و تکرار فراوان را سپری کنند. البته بسیاری از افراد بوده اند که با همین شیوه ی خودخوان بهترین نمرات را در آیلتس کسب کرده اند.

logo got

شعب گات

  • گات کاشانی (مرکزی)
  • گات جنت آباد
  • گات پونک
  • گات جردن
  • گات ولیعصر
  • گات رسالت
  • گات گرگان (گلستان)
  • شعبه آنلاین گات

جدیدترین مقالات

سبد خرید