یادگیری زبان ارمنی در آموزشگاه زبان گات 

اگر به دنبال یادگیری زبان ارمنی در یک آموزشگاه زبان معتبر هستید می توانید به آموزشگاه زبان گات مراجعه کنید. موسسه ی آموزشی گات تنها برند معتبر آموزش زبان های نادر در ایران می باشد. 

امروزه بسیاری از افراد تصمیم به مهاجرت دارند به همین دلیل به دنبال یادگیری زبان ارمنی هستند. یادگیری این زبان نیازمند بکارگیری از منابع آموزشی مناسب و همچنین نیاز به حضور استاد تحصیل کرده و با تجربه ی زبان ارمنی می باشد.با توجه به شرایط و محدودیت های متقاضیان موسسه ی آموزشی گات دوره های آموزشی متنوع ای را برگزار می نماید. در ادامه ی این مقاله به بررسی دوره های آموزش زبان ارمنی در آموزشگاه زبان گات می پردازیم تا شما عزیزان را با نحوه ی برگزاری کلاس های آموزشی این مجموعه آشنا کنیم. 

دوره های آموزشی زبان ارمنی 

  • آموزش خصوصی زبان ارمنی 
  • آموزش فشرده زبان ارمنی 
  • دوره های نیمه خصوصی 
  • دوره های آموزشی آنلاین

منابع آموزشی 

مجموعه ی آموزشی گات دوره های آموزشی خود را با بکار گیری منابع ای جامع و تایید شده توسط سفارت برگزار می کند در دوره های آموزشی این مجموعه از متد های جامع و استاندارد استفاده می شود. منابع آموزشی آموزشگاه زبان گات تایید شده توسط سفارت کشور ارمنستان می باشد. 

اساتید 

آموزشگاه زبان گات مفتخر است در طی یک ده ی اخیر و ارائه خدمات آموزشی مطلوب به زبان آموزان به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در ایران شناخته است و این امر حاصل تلاش مدیریت ، کارکنان و بویژه اساتید آموزشگاه زبان گات می باشد. اساتید این مجموعه جزء بهترین اساتید داخل و خارج از کشور می باشند و همچنین این مجموعه برا انتخاب اساتید خود چند مرحله ی ارزیابی قرار داده است که اساتید برای استخدام در این مجموعه باید نمره ی کامل خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که گفته شود اساتید آموزشگاه زبان گات دارای مدرک معتبر از دانشگاههای داخلی و بین المللی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی برگذاری دوره های آموزشی این مجموعه می توانید با آموزشگاه زبان گات تماس بگیرید و یا بامراجعه ی حضوری به یکی از شعبات مرکز زبان گات با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.