هزینه آزمون تافل در 2021

آنچه در این مطلب خواهید آموخت :

یکی از سوالاتی که برای همه ی زبان آموزان مهم می باشد، مسئله ی هزینه ی آزمون های زبان انگلیسی می باشد. تافل از آزمون های پر طرفدار است که نمره ی دریافتی هر داوطلب برای مسئولان پذیرش در مهاجرت بسیار مهم می باشد. با کمک آزمون تافل مهارت های زبان آموزان سنجید ه می شوند تا سطح آن ها مشخص شود. این آزمون تنها به صورت iBT در ایران برگزار می شود و تا دو سال اعتبار دارد.

قبل از پرداخت هزینه باید ثبت نام کنید و هزینه ی آزمون 255 دلار است که می توانید از طریق ETS  آن را پرداخت کنید. محدودیتی برای شرکت در این آزمون وجود ندارد و می توانید با فاصله 12 روز یک بار آزمون بدهید. در ادامه هزینه های مربوط به آزمون تافل ذکر شده اند.

هزینه آزمون تافل در صورت لغو آزمون

 اگر به هر دلیلی خواستید از آزمون انصراف دهید، باید حداقل یک هفته قبل از برگزاری اعلام کنید و باز هم نصف مبلغ حدود سه ماه و نیم بعد به شما باز گردانده می شود. همچنین با مرکزی که هزینه آزمون را به حسابش واریز کرده اید، هماهنگ کنید تا هزینه را به شما باز گردانند. مرکز ETS از طریق ایمیل شما را از مبلغ برگشتی مطلع می کند. برای انصراف هم به سایت مراجعه کنید و در صفحه ی پروفایل خود روی دکمه کنسل کلیک کنید.

هزینه به تعویق انداختن آزمون تافل

اگر ثبت نام خود را انجام دادید و سپس تصمیم گرفتید که در زمانی غیر از زمان اصلی و ثبت نامی خود آزمون دهید، باید سه روز قبل از امتحان اقدام کنید و برای این کار مبلغی هم در نظر گرفته می شود. هزینه تغییر تاریخ آزمون تافل 60 دلار می باشد که حتما باید قبل از انتخاب تاریخ مورد نظرتان پرداخت شود.

 

هزینه ثبت نام تافل در تاریخ قرمز

برای شرکت در آزمون تافل ابتدا باید ثبت نام کنید. ثبت نام در تافل باید در تاریخ خاصی انجام شود که اصطلاحا به آن تاریخ قرمز می گویند. اگر بخواهید در آزمون ثبت نام کنید اما زمان آزمون 5 روز بعد باشد، می توانید با پرداخت هزینه اضافی به مبلغ 35 دلار در این آزمون شرکت کنید. این مبلغ طبق مقررات ETS تعیین شده است.

 آیا هزینه آزمون تافل در سال 2021 افزایش داشته است؟

در ایران مراکز مختلفی آزمون تافل را برگزار می کنند و در همه ی این موسسات یک قیمت برای آزمون در نظر گرفته می شود. در ایران 245 دلار معادل 66400000 شش میلیون و ششصد و چهل هزار تومان می باشد که هزینه های دیگری هم دارد. آزمون تافل چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی مهارت های  شنیداری (listening)، خواندنی(reading)، صحبت کردن (speaking) و نوشتاری (writing) ارزیابی می شود.

logo got

شعب گات

  • گات کاشانی (مرکزی)
  • گات جنت آباد
  • گات پونک
  • گات جردن
  • گات ولیعصر
  • گات رسالت
  • گات گرگان (گلستان)
  • شعبه آنلاین گات

جدیدترین مقالات

سبد خرید