لاتاری گرین کارت آمریکا

آنچه در این مطلب خواهید آموخت :

اگر به دنبال روشی راحت برای مهاجرت هستید، باید برای دریافت لاتاری گرین کارت آمریکا اقدام کنید. این اقدام فقط و فقط به شانس متقاضی بر می گردد. شرایط ثبت نام در آن بسیار ساده است و شرایط خاصی وجود ندارد. می توان گفت تقریبا همه ی افراد شرایط ثبت نام در آن را دارند. اگر در دوره ی لاتاری برنده شوید می توانید پس از دریافت ویزا به همراه خانواده یعنی همسر و فرزندان زیر 21 سال مجرد تان به آمریکا رفته و از تمام حقوق شهروندان آمریکایی مثل تحصیل، کار و… بهره مند شوید.

همچنین برای ثبت نام در لاتاری نیازی به هزینه های زیاد نمی باشد. هزینه ثبت نام این شانس به گونه ای در نظر گرفته شده است که همه ی افراد با هر توان مالی می توانند در آن ثبت نام کنند. در ادامه بیشتر با شرایط آن آشنا می شویم.

 

 

لاتاری آمریکا

 

 

لاتاری چیست؟

لاتاری در زبان انگلیسی به معنای بخت آزمایی و یا قرعه کشی می باشد. با قبولی در این قرعه کشی شما برنده لاتاری می شوید. معمولا با ثبت نام در لاتاری ها مردم به دنبال امتحان کردن شانس خود هستند. در برخی از لاتاری ها هم به دنبال ارائه عادلانه خدمات می باشند. در برخی از لاتاری ها خدماتی مد نظر هستند که متقاضیان زیادی دارند اما به دلیل محدود بودن نمی توان آن ها را در اختیار همه مردم قرار داد. از همین رو لاتاری را برای این خدمات گذاشته اند. لاتاری گرین کارت آمریکا هم به همین ترتیب می باشد.

 

لاتاری آمریکا

 

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام لاتاری آمریکا

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری:
پاسپورت دارای تاریخ اعتبار
عکس لاتاری
مشخصات فردی
پس زمینه عکس باید سفید باشد و نیم تنه در عکس مشخص باشد.
فضای بالای سر و اطراف شانه ها باید کامل معلوم باشد.
کیفیت عکس واضح، بدون تاری، سایه و روتوش باشد.
گردی صورت کاملا مشخص باشد.
عکس پاسپورتی، پرسنلی3/4، سلفی و سال گذشته تایید نمی شود.

 

 

شرایط شرکت در لاتاری آمریکا

یکی از شرایط ثبت نام در این قرعه کشی، کشور شما است. برای اینکه شرایط برای شما محیا باشد، لازم است که کشور شما در لیست کشور های مجاز برای ثبت نام باشد که ایران هر ساله از کشور های مجاز است. همچنین مردمان کشور های همسایه که در ایران ساکن اند هم می توانند برای ثبت نام اقدام کنند اما جز سهمیه کشور خودشان هستند.

همانطور که گفته شد همه ی افراد با هر شرایطی می توانند در لاتاری شرکت کنند و شانس خود را امتحان کنند. برای ثبت نام جنسیت، مذهب، مدرک زبان و هیچ یک از این ها مهم نمی باشد. فقط فرد متقاضی باید حداقل دیپلم داشته باشد و در غیر این صورت ۲ سال سابقه کار در ۵ سال اخیر داشته باشد. افرادی که زیر ۱۸ سال هستند باید به همراه خانواده ثبت نام کنند و افراد بالای ۲۱ سال هم باید به صورت جداگانه اقدام کنند.
در هر سال فقط یک بار فرصت ثبت نام را دارید.

 

 

لاتاری آمریکا

 

 

شرایط سنی شرکت در لاتاری

 

برای شرکت در لاتاری هیچ محدودیت سنی وجود ندارد فقط اگر به عنوان فرد اصلی قصد ثبت نام دارید، باید بالای ۱۸ سال باشید و در غیر این صورت باید به صورت زیر مجموعه ی خانواده خود ثبت نام شوید. به گونه ای که با پدر یا مادر شما ثبت نام می کنند و در صورت قبولی آن ها شما هم به عنوان فرزندشان می توانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید.

 

 

 

هزینه ثبت نام لاتاری

 

هزینه ثبت نام برای متقاضی بالای ۱۸ سال ۸۰ هزار تومان و برای فرد زیر ۱۸ سال ۴۰ هزار تومان می باشد. اما ثبت نامی که توسط اداره مهاجرت صورت می گیرد رایگان است اما با توجه به برتر مهاجر و کارشناسان مهاجرتی باید هزینه ی کمی پرداخت شود.

 

 

لاتاری آمریکا

 

نحوه شرکت در لاتاری

 

برای شرکت در این بخت آزمایی کافی است به صفحه ی ثبت نام لاتاری مراجعه کنید و با پرداخت هزینه ثبت نام نام شما در سایت برتر مهاجر ثبت می شود و کارشناسان بررسی می کنند و اگر فایل ارسال شده ایرادی نداشته باشد، ثبت نام شما تکمیل می شود و فایل ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

مدارک تحصیلی برای شرکت در لاتاری

 

برای ثبت نام در لاتاری محدودیتی در مدرک تحصیلی شما وجود ندارد و شما را با توجه به مدرک تحصیلی تان انتخاب نمی کنند. اما در صورت برنده شدن، در مراحل بعدی مثل دریافت ویزا و مصاحبه و… مؤثر است. اما فرد متقاضی باید حداقل دیپلم یعنی ۱۲ سال سابقه تحصیل داشته باشد و در غیر این صورت ۲ سال سابقه کار طی ۵ سال اخیر لازم است. افرادی که هیچ یک از این دو شرایط را ندارند باید به صورت زیر مجموعه ثبت نام شوند.

 

لاتاری آمریکا

 

 

زمان برگزاری لاتاری آمریکا

 

هر سال در ماه مارس (اسفند) قرعه کشی انجام می شود و نتیجه آن در می (اردیبهشت) اعلام می شود. برای دریافت نتیجه باید فایل ثبت نامی ارسال شده و کانفرمیشن نامبر و اطلاعات درج شده بر روی فایل PDF ثبت نام را داشته باشید.
توجه داشته باشید که کسی به شما اطلاع نمی دهد که قبول شده اید اداره مهاجرت و یا سفارتخانه ها و کنسولگری ها هیچ لیستی از برندگان ارائه نمی دهند بلکه خودتان باید اقدام کنید.

logo got

شعب گات

  • گات کاشانی (مرکزی)
  • گات جنت آباد
  • گات پونک
  • گات جردن
  • گات ولیعصر
  • گات رسالت
  • گات گرگان (گلستان)
  • شعبه آنلاین گات

جدیدترین مقالات

سبد خرید