تدتاک و تاثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی

آنچه در این مطلب خواهید آموخت :

امروزه با توجه به پیشرفت علم و دانش زبان انگلیسی بسیار کارآمد تر از قبل می باشد. زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی است، از جمله مواردی است که یادگیری آن در هر موقعیتی به نفع شما می باشد. از استفاده از سایت ها و شبکه های مجازی گرفته تا استخدام در شرکت های خارجی و داخلی. اکثر مردم زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم انتخاب کرده اند تا توسط آن شرایط و موقعیت های بهتری در جامعه بیابند. روش های مختلفی برای یادگیری این زبان وجود دارند. در ادامه با یکی از روش های مهم و کاربردی یادگیری این زبان یعنی تدتاک می پردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تدتاک چیست؟

همانطور که می دانید یادگیری زبان انگلیسی شرایط شغلی را بهتر می کند. اما روش یادگیری زبان هم موثر است. برای یادگیری این زبان روش های گوناگونی در نظر گرفته شده است که هر کدام کارایی خود را دارند. تدتاک یکی از روش های موثر در یادگیری این زبان می باشد. تدتاک مخفف Technology، Entertainment، Design می باشد. تد یکی از مراکز بزرگ و مهم در آمریکا است که مراسم و سمینار هایی را به صورت رایگان ارائه می دهد. همچنین همین امر باعث شد که بسیار شناخته شده باشد و برای کسب و کار ایده هایی را بیان کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاثیر تدتاک در روند یادگیری زبان انگلیسی

با توجه به تعاریف بالا متوجه شدیم که تدتاک یک روش مناسب و کاربردی است که توسط سخنرانی ها و همایش ها راه ها و روش های موثر را در اختیار افراد مختلف قرار می دهد. این مرکز برای معرفی زبان های گوناگون از جمله انگلیسی می باشد. در این شیوه به صورت خاص و ویژه تدریس صورت نمی گیرد بلکه از داستان هایی می گویند تا یک دید کلی برای یادگیری زبان انگلیسی بیابید. تدتاک سایت رسمی برای آشنایی با شیوه های مختلف یادگیری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقش تدتاک در آموزش آنلاین زبان انگلیسی

امروزه با توجه به حضور اینترنت در سراسر جهان، بسیاری از مردم به فکر آموزش آنلاین زبان انگلیسی می باشند تا بدون رفت و آمد به یادگیری این زبان بپردازند. تدتاک هم نقش مهمی در این شیوه دارد. اساتید و سخنوران از زمان یادگیری خود و تجاربی که کسب کرده اند صحبت می کنند. می توانید این گفته ها را یادداشت کنید و حین یادگیری زبان به آن ها دقت داشته باشید. این روش دید و نظر شما را بهتر می کند و خلاقیت های ویژه ای به ذهنتان خطور می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخنرانی های تدتاک در یادگیری زبان انگلیسی

سخنرانی های تدتاک به گونه ای هستند که افراد سخنور به صورت عامیانه از تجارب خود می گویند. توصیه می شود از سخنرانی ها یادداشت برداری کنید تا در ذهنتان باقی بماند و بهره برداری کنید. اساتید با استفاده از کتاب ها، مقالات و سی دی ها روش خواندن و مطالعه درست زبان انگلیسی را آموزش می دهند. شما می توانید به سایت تد مراجعه کنید و از بخش های مهم با خبر شوید و تمرکز خود را بر روی یادگیری زبان انگلیسی قرار دهید.

logo got

شعب گات

  • گات کاشانی (مرکزی)
  • گات جنت آباد
  • گات پونک
  • گات جردن
  • گات ولیعصر
  • گات رسالت
  • گات گرگان (گلستان)
  • شعبه آنلاین گات

جدیدترین مقالات

سبد خرید