آموزش زبان هلندی در جنت آباد

آنچه در این مطلب خواهید آموخت :

آموزش زبان هلندی در جنت آباد

اگر تصمیم به شرکت در دوره های آموزش زبان هلندی  در جنت آباد دارید، پیشنهاد ویژه ی ما به شما عزیزان شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه زبان گات می باشد. آموزشگاه زبان گات دوره های آموزشی متنوع ای را برای زبان آموزانی که تصمیم به یادگیری زبان هلندی دارند را برگزار می کند. شما می توانید با توجه به اهداف خود از یادگیری زبان هلندی در دوره های آموزشی مجموعه ی  گات شرکت نمایید.

آموزش زبان هلندی در جنت آباد

زبان هلندی

زبان هلندی یا Dutch زبان رایج کشور هلند می باشد ، ریشه ی این زبان شبیه به زبان آلمانی غربی می باشد. زبان هلندی از نظر گرامری نیز به زبان آلمانی غربی شباهت دارد.  با شركت در دوره های آموزش زبان هلندی در آموزشگاه زبان گات شما تسلط کامل بر روی مهارت های مختلف زبان هلندی پیدا می کنید. در دوره های آموزشی مجموعه ی گات تمرکز بسیار بر روی مهارت های شنیداری ، گفتاری ، و صحبت گردن ، گرامر زبان هلندی پرداخته می شود.

آموزش زبان هلندی

آموزش زبان هلندی  در جنت آباد در شعبه ی دو آموزشگاه زبان گات با بکارگیری متد های جدید آموزشی  و منابع مورد تایید سفارت صورت می گیرد. دوره های آموزش زبان هلندی در آموزشگاه زبان گات متنوع و با توجه به شرایط و محدودیت های زبان اموزان برگزار می گردد. 

آموزشگاه زبان گات دوره های متنوع ای از جمله دوره های ترمیک گروهی ، خصوصی ، دوره های آنلاین ، دوره های فشرده و نیمه فشرده نیز برگزار می نماید. 

ساعت و روز های کلاس های خصوصی متنوع و با توجه به زمانبندی زبان آموزان برگزار می شود. آموزشگاه زبان گات هرهفته استارت های جدیدی برای کلاس های آموزشی دوره های مختلف در نظر گرفته است. 

آموزشگاه زبان گات تنها برند برتر برگزاری کلاس های آموزشی برای زبان های نادر در ایران می باشد. 

کادر آموزشی و مشاورین آموزشگاه زبان گات همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 9 شب در آموزشگاه حضور دارند و شما می توانید با تماس تلفنی و یا به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کنید و از نحوه ی برگزاری دوره های آموزش زبان هلندی مطلع شوید. 

لازم به ذکر است یکی از ویژگی های شاخص آموزشگاه زبان گات دسترسی راحت از طریق وسایل نقلیه ی عمومی و همچنین داشتن جای پارک مناسب می باشد.

logo got

شعب گات

  • گات کاشانی (مرکزی)
  • گات جنت آباد
  • گات پونک
  • گات جردن
  • گات ولیعصر
  • گات رسالت
  • گات گرگان (گلستان)
  • شعبه آنلاین گات

جدیدترین مقالات

سبد خرید