راحت ترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن

در سال های اخیر برای اخذ ویزای شینگن کمی سختگیرانه تر عمل می کنند. از همین رو بسیاری از افراد به دنبال راحت ترین کشور ها برای اخذ ویزای شینگن هستند. اینکه شرایط صدور ویزا به چه صورت است کاملا به روابط دو کشور بستگی دارد. ۲۶ کشور اروپایی هستند که ویزای شینگن را شامل می شوند و با داشتن یکی از آن ها می توانید به همه ی کشور های آن سفر کنید.
در ادامه با راحت ترین کشور ها برای دریافت ویزای شینگن آشنا می شویم.

 

 

 

 

منظور از شینگن و ویزای شینگن چیست؟

عهد نامه ای به نام شینگن دارای ۲۶ عضو می باشد که برای ورود به هر یک از آن ها باید ویزای شینگن داشته باشید. برای دریافت ویزای شینگن همه ی این کشور ها قوانین یکسانی دارند اما برخی از آن ها سختگیرانه تر عمل می کنند. به هر حال اگر مدارک و اسنادی که ارائه می دهید کامل و بدون نقص باشند، می توانید از طریق ویزای شینگن خود برای کشور های دارای این شرایط اقدام کنید.

 

 

 

 

راحت ترین کشورها برای ویزای شینگن

در ادامه با کشور هایی آشنا می شویم که کمترین نرخ ریجکتی و بیشترین پذیرش ویزای شینگن را داشته اند. تا پایان متن همراه ما باشید.

 

 

 

 

ویزای شینگن کشور لتونی

کشور لتونی بیش از ۹۹٫۳ درصد صدور ویزا داشته که جز کشور هایی است که بیشترین میزان ویزای شینگن را داشته است. از آنجایی که نرخ ریجکت در کشور لتونی پایین است، درخواست ویزا از این کشور افزایش یافته. از همین رو دولت آن کمی سخت تر ویزا می دهد.

 

 

 

 

ویزای شینگن کشور ایسلند

میزان صدور ویزای شینگن در کشور ایسلند ۹۹٫۱ درصد می باشد که در رتبه ی دوم قرار گرفته است. کشور ایسلند کشوری بی نظیر از لحاظ طبیعت است اما کوچک است و میزان جرم هم در این کشور بسیار کم است.

 

 

 

 

ویزای شینگن کشور استونی

آمار صدور ویزای شینگن در کشور استونی ۹۸٫۷۹ درصد می باشد. این کشور جز کشور هایی است که برای صدور ویزا سختگیری زیادی ندارد.

 

 

ویزای شینگن کشور فنلاند

نرخ صدور ویزا در کشور فنلاند ۹۸٫۹ درصد می باشد که به دلیل زیبایی و کیفیت زندگی در این کشور، متقاضیان زیادی به دنبال دریافت ویزای شینگن هستند.

 

 

ویزای شینگن کشور جمهوری چک

با توجه به نرخ پایین ریجکتی در جمهوری چک، متقاضیان زیادی به دنبال اخذ ویزای شینگن این کشور هستند. در واقع جز دهمین کشور در صدور ویزای شینگن است و سختگیری کمی نسبت به سایر کشور ها دارد.

 

 

ویزای شینگن لهستان

لهستان هم جز کشور هایی است که نرخ بالای صدور ویزای شینگن را دارند.

 

 

 

 

ویزای شینگن کشور اسلواکی

کشور اسلواکی با نرخ ریجکتی زیر ۱ درصد در سال ۲۰۱۷ جز کشور هایی می باشد که پذیرش بالایی دارد و حدود ۹۸ درصد صدور ویزای شینگن داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo got

شعب گات

  • گات کاشانی (مرکزی)
  • گات جنت آباد
  • گات پونک
  • گات جردن
  • گات ولیعصر
  • گات رسالت
  • گات گرگان (گلستان)
  • شعبه آنلاین گات

جدیدترین مقالات

سبد خرید